Jawaban Soal "Contoh Decribing Family ​"

Apakah anda banyak dikasih tugas sama guru? Tetapi anda tidak dapat mengerjakannya? Sebenarnya ada banyak cara untuk menyelesaikan soal tsb, termasuk dengan bertanya pada saudara. Selain itu, menemukan jawabannya di google bisa jadi trik pilihan sekarang ini.

Oh ya, kami telah memiliki 2 cara menjawab dari contoh decribing family ​. Monggo pelajari cara menyelesaikannya selanjutnya disini:

Contoh Decribing Family ​

Jawaban: #1:

Jawaban:

My family consists of my mother, father and my little sister.

Beginning with my mother, she is like any other mom. Loving, caring, and concerned yet when she is angry you will definitely know. She's artistic and seeks to do things that revolve around art. She loves to cook and is extremely innovative even in that aspect. She is the anchor of our house and is definitely the driving force for our family!

My father is the cornerstone of our family. He is rigid yet flexible. He is responsible for all the discipline in our house. Possessing the love for gardening, he invests a lot of his time in innovative gardening techniques. He loves all of us and holds himself responsible for our family's well being. My inspiration, my dad.

The mischievous, little one in our family is my little sister. Being the youngest, luck is always on her side. She is blessed with a smile of an angel, she too has got the artistic touch of mom. Art and Crafts hold her attention for the longest time throughout the day. Filling our house with a frequent set of frowns and smiles, she is indeed the little demon of our house.

Jawaban: #2:

Jawaban:

My name is Melisa Nasrida. I am twenty years old. I have one older sister, one younger sister and one younger brother. My mother is a housewife and my father is a farmer. My parents are very strict and discipline. My siblings are dependent to do daily activity. They wash their clothes and so do I. We are bought to be bough and independent since we are kids. I learn many things from my parents.

My family is a simple family. My family consist of six people. We are consist of two men and two women. My mother is a housewife who manages family finances. My mother is not very modern. My father's name is Nasrulloh, he is 49 years old. My mother's name is Dahlina. She is 48 years old.

terjemahan:

Nama saya Melisa Nasrida. Saya berumur 20 tahun. Saya memiliki satu kakak perempuan, satu adik perempuan dan satu adik laki-laki. Ibu saya adalah seorang ibu rumah tanggadan ayah saya adalah seorang petani. Saudara saya begitu mandiri untuk melakukan aktifitas sehari-hari. Mereka mencuci pakaian mereka sendiri dan begitu juga saya. Kami diajarkan untuk menjadi tangguh dan mandiri sejak kecil. Saya sangat mencintai keluarga saya. Saya belajar banyak hal dari orang tua saya.

Keluarga saya adalah keluarga sederhana. Keluarga saya berjumlah 6 orang, kami terdiri dari 2 laki-laki dan 4 perempuan. Ibu saya adalah seorang ibu rumah tangga yang mengatur keuangan keluarga. Dan tidak terlalu modern. Nama saya adalah Nasrullah, dia berumur 49. Nama ibu saya adalah Dahlina, dia berumur 48 tahun.

Orang tua saya begitu peduli terhadap pondasi agama anak-anaknya. Kami semua bersekolah disekolah yang sama. Kakak dan adik perempuan saya sangat pintar dalam menggambar atau melukis. Namun, saya memiliki hobi yang berbeda dari mereka. Saya tidak suka menulis atau menggambar, saya suka olahraga.

Penjelasan:

semoga membantu

Families

families (sumber gambar: www.reilingphotography.com)

Gimana? Sudah dapat cara menyelesaikan mengenai "contoh decribing family ​" kan? Diharapkan informasi tadi dapat mempercepat penyelesaian tugas sobat.

Silahkan di-bookmark dan bagikan ke sobat lainnya ya ...

Posting Komentar